Mam internet!

wtorek, 3 września 2013
Dzisiaj udało mi się uzyskać dostęp do sieci. Niestety nie jest darmowy (1000 RUB / 3 mies), ale za to całkiem szybki.
Miałem też dzisiaj pierwsze zajęcia. Mechatronika - jest nas 2 studentów, a wykładowca poza rosyjskim i angielskim zna również całkiem nieźle polski.
Internet & web design - jestem na tym kursie sam. Prowadzi go taki młody gościu, chyba doktorant. Czuję się trochę dziwnie, jak mówi tylko do mnie. Zna rosyjski i angielski, a co najlepsze - również polski (chociaż słabiej niż gość od mechatroniki).
Dzisiaj więcej pisać nie będę, ale jest deser dla cierpliwych - fotki z podróży.
Większość ma geotagowanie, czyli w szczegółach zdjęcia po prawej stronie można sobie obejrzeć na mapie, gdzie zostało wykonane :)
Pora iść spać.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Popular Posts

Krótko :)

 

Tagi

Wydarzenia (12) Tomsk (9) Podróż do Tomska (8) życie (7) Bajkał (5) Wideo (5) Jedzenie (4) Rosja (4) Zima (4) transport (4) minusy (3) Kościół (2) Rowery (2) TPU (2) noc (2) pieniądze (2) Ałtaj (1) C++ (1) Ferie 2014 (1) Kapusta (1) Linux (1) Mecz (1) Podróż (1) Soczi 2014 (1) Sprzedam (1) akademik (1) błoto (1) edukacja (1) sport (1) święta (1)

Info

Aktualnie przebywam w Tomsku na wymianie międzyuczelnianej. Z tego powodu większość świeżych wpisów dotyczy wszystkiego, co związane jest z moim pobytem na Syberii.