Złota rosyjska jesień

niedziela, 6 października 2013


Dzisiaj bonusowo - wideo! Kilka dni temu przydarzyła mi się niespotykana sytuacja. Siedzę sobie na ławce przy deptaku i czytam książkę. Wprawdzie temperatura wynosiła tylko ok. 6 stopni, ale było słonecznie i bezwietrznie. W pewnym momencie coś się porusza za mną w liściach. Zanim zdążyłem się odwrócić, przebiegła obok mnie wiewiórka i wdrapała się na drzewo. W międzyczasie wyjąłem aparat i oto efekty podglądania jej przez prawie 3 minuty:



Powyżej z kolei wiewiórka w Lagernym Sadzie, o którym opowiem też w przyszłości bo warto.

Jak na niedzielę, dzień wypoczynku, przystało - pogoda dzisiaj dopisała. Cóż tu dużo mówić. Pooglądajcie. Większość zdjęć wykonanych na skwerze nieopodal akademika.
Panorama skweru

Mają tu w Tomsku trochę ścieżek rowerowych. Na oko 500 metrów.

Gdybym tak miał 50 lat mniej...
W sumie to dopiero oglądając to zdjęcie na kompie zorientowałem się, dlaczego dziadek przez kwadrans nie odwracał głowy w moją stronę ;)
Pan grzybek trochę smutny jest, że dzieci przyjdą do niego dopiero wiosną
Karuzele też przygotowane do kilkumiesięcznego odpoczynku.
 A dzieci tymczasem...
...pomykają na rowerkach, ...

 ... i ćwiczą.

A liści na poziomie zero przybywa.

2 komentarze :

  1. piękne zdjęcia, super realcje.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauwazylam, ze wszyscy w czapeczkach :) ludzie z Syberii inaczej odczuwja chłód.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Krótko :)

 

Tagi

Wydarzenia (12) Tomsk (9) Podróż do Tomska (8) życie (7) Bajkał (5) Wideo (5) Jedzenie (4) Rosja (4) Zima (4) transport (4) minusy (3) Kościół (2) Rowery (2) TPU (2) noc (2) pieniądze (2) Ałtaj (1) C++ (1) Ferie 2014 (1) Kapusta (1) Linux (1) Mecz (1) Podróż (1) Soczi 2014 (1) Sprzedam (1) akademik (1) błoto (1) edukacja (1) sport (1) święta (1)

Info

Aktualnie przebywam w Tomsku na wymianie międzyuczelnianej. Z tego powodu większość świeżych wpisów dotyczy wszystkiego, co związane jest z moim pobytem na Syberii.